Thursday, November 26, 2009

Or

1 comment:

  1. می دونی چی رو در مورد تو خیلی دوست دارم؟
    اینکه به نظرم همیشه خودتی
    به همون خوبی و به همون بدی ای که نشون می دی
    آره، اینو خیلی دوست دارم
    ---------------------
    کامنت گیر اون یکی وبلاگت باز نمیشه
    خب اشکال نداره همینجا میگم
    به نظر من بهتره بجای نگاه کردن به دلقک به قیافه اونایی نگاه کرد که به دلقک نگاه می کنن
    کسانی که دلقک رو از اون صورتک رنگ شده اش می شناسن
    امیدرضا کی داره اشتباه می کنه؟
    دلقک یا مردم؟
    اونی که صورتک داره یا اونی که گول ظاهر صورتک رو می خوره؟
    حیف که زندگی خیلی جاها به همین صورتکه وابسته ست
    وگرنه دلقکی مثل من از خداشه همه زمین خوردن و هراسشو ببینن
    واقعیت هراس انگیزه وقتی دنیا همیشه از اون در فرار بوده
    ---------------------
    راستی وبلاگهات هیچکدوم فیلتر نبودن
    اون یکی رو فکر کنم سر واژه فـ ـاک اذیتت کرده که برای پست یکی مونده به آخر (آخر در وبلاگ پیشین) استفاده کرده بودی
    حالا اون هیچی
    آقا گرگه رو چرا آلاخون والاخون کردی؟
    باز جای شکرش باقیه خونه عوض می کنی معرفت داری خبر بدی
    کارهاتو دوست دارم واقعا

    ReplyDelete